[Lugos-mozilla] PortableThunderbird

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Mon Oct 17 01:19:39 CEST 2005

Pozdrav!
Huh, ni se nihce odgovoril... Torej, slovenskega prevoda za Thunderbird
1.0.x ni. Ce te ni strah eksperimentiranja, potem si lahko namestis
Portable Thunderbird 1.5b1, saj obstaja prevod za to verzijo. Ce
nameravas uporabljati Thunderbird za zelo pomembne naloge, potem raje
pocakaj na razlicico 1.5, ki bo izsla cez kaksen mesec (tudi v
slovenscini). No ja, glede nato, da preizkusas Portable Thunderbird, si
navajen eksperimentiranja... :)

lp
bisi