[Lugos-mozilla] predolgo besedilo v nastavitvah Firefox 1.5RC1

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Wed Nov 16 17:46:26 CET 2005

Zivijo,

nadgradil se je verjetno v 1.5RC2 (ki se predstavlja kot Firefox 1.5); 1.5 se
ni izsel.

Verjetno ni treba namestiti nightly paketa, ker prakticno ni sprememb - zgolj
okno z nastavitvami je podaljsano, pa bookmarks.html je nekoliko drugacen, pa
search plugins so malo popravljeni.  Sprememb v kodi sami ni, mislim.

Posodobitev v koncno razlicico 1.5 naj bi bila ravno tako samodejna, tako da
lahko pocakas do takrat.  Ce pa res hoces nightly paket, ga preprosto
namestis tako kot vedno (lahko uporabis ali ZIP ali pa installer).