[Lugos-mozilla] predolgo besedilo v nastavitvah Firefox 1.5RC1

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Wed Nov 16 11:24:44 CET 2005

Zivijo,

hvala za opozorilo. Zdaj je, upam, zadeva popravljena. Ker je drevo
zaklenjeno, je treba za vsako spremembo vloziti bug in dobiti approval, tako
da traja malo dlje (predvsem seveda zato, ker trenutno nimam prakticno nic
prostega casa in traja, da napisem bug!).

A lahko kdo, prosim, poskusi paket
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla1.8-l10n/firefox-1.5.sl.win32.zip ?
Jaz namrec nimam dostopa do Windowsov tukaj na univerzi. Hvala.

(Mimogrede, ta paket je tudi prvi, ki ima opravljen Trade Mark Review; zdaj
naj bi bili pripravljeni za izdajo.)