[Lugos-mozilla] namestitev TB

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Fri Nov 4 22:52:27 CET 2005

Huh, se pozno oglasam... Migracija iz Thunderbirda 0.7.3 je marsikomu
povzrocala tezave, predvsem zaradi neprepoznavanja profila. Kot je ze
Martin povedal, Thunderbirdove nastavitve (kakor tudi vseh ostalih
Mozilla aplikacij) se nahajajo v profilu. Thunderbirdov profil se nahaja
v Windowsih XP ponavadi v C:\Documents and Settings\[uporabnisko
ime]\Application Data\Thunderbird\Profiles\[kodirano ime].default

[uporabnisko ime] - ime, s katerim se prijavis v Windowse
[kodirano ime] - kodirano ime imenika (npr.: zu2x68bf.default)

Ok, ko si enkrat v tem imeniku, vidis nekaj mapic in nekaj datotek
razlicnih tipov... Zate bodo tukaj najbrz zanimive datoteke abook.mab
(adresar), history.mab (zbrani naslovi oz. collected addresses), key3.db
(shranjena kriptirana gesla), training.dat (datoteka, kjer so zapisani
podatki o nezazeleni posti oz. spamu - ce to zbrises, bos morala
Thunderbird znova nauciti, kako naj obravnava spam) in morda tudi
cert8.db (varnostni certifikati). Glede nato, da uporabljas IMAP, bo
zate zanimiv imenik z imenom ImapMail.  V tem imeniku najdes potem
podimenike z imeni streznikov (npr.: mail.slon.net ali kaj podobnega).
Zate je v tem imeniku (imenikih, ce imas vec racunov) zanimiva zgolj ena
datoteka, in sicer msgFilterRules.dat (vsi filtri, ki jih uporabljas).

Najlazji nacin za migracijo je po moje sledec... Shranis abook.mab,
history.mab, key3.db, training.dat in cert8.db na neko drugo lokacijo
(usb kljuc ali nesistemski del diska na primer). Ok, drugi korak je
potem ta, da shranis celotni ImapMail imenik zraven teh datotek... Potem
zbrises star Thunderbird (+ izbrises celotni profil, ki se nahaja na
zgoraj prikazani lokaciji... izbrisi kar iz imenika Application Data
celoten imenik Thunderbird) in namestis novega. Zazenes Thunderbird,
tako da se ti ustvari v ozadju profil in ne ustvaris novega racuna,
temvec kliknes preklici in izhod (ali kaj podobnega, ne poznam prevoda).
Potem po istem principu preneses datoteke kot si jih odnesla malenkost
prej. Zapleteno vse skupaj... :)) Heh, ce so res samo filtri
problematicni, pa prenesi pac samo msgFilterRules.dat in ostalo naredi
rocno, ce se ti zdi prezahtevno/zamudno/nepotrebno.

lp
bisi