[Lugos-mozilla] poslovenjena Mozilla

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Wed Nov 2 16:15:53 CET 2005

Saj obstaja .xpi (sicer za verzijo 1.7.2), ki je cisto primeren za
verzijo 1.7.12 (spodnji zip deluje s to verzijo)... Zip sem naredil, ce
bos slucajno namescal (ali kdo drug) na vec racunalnikov, da ne bos
vedno znova flikal z xpijem. XPI je drugace na voljo tukaj ->
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/mozilla/l10n/lang/moz1.72/langslsi.xpi

lp
bisi