[Lugos-mozilla] poslovenjena Mozilla

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Wed Nov 2 15:02:08 CET 2005

oj,
mislim, da je 1.7.2 zadnja poslovenjena verzija "klasicne" mozille. Hm,
naceloma obstaja slovenski .xpi za 1.7.2, tako da se ga mogoce da
uporabiti tudi pri 1.7.12, glede nato, da naceloma ne bi smelo prihajati
do velikih sprememb pri prevodih med "point releasi".

(malce kasneje...)

Ok, sem sestavil en zip paket, za tiste, ki se trdno drzite slovenske,
klasicne mozillce... Ce je prostor na ftpju od lugosa, naj se tja
uploada in poda kaksen link (ce obstaja se interes za to "legendo" ;)).
http://www.pikslar.com/temp/Bisi/mozilla/mozilla-1.7.12.sl-SI.win32.zip
(10,91 MB)
Tako, zaenkrat za win, ce je potreba po cem drugem, pa... rad pijem pivo
in whiskey. ;)

Ce se pojavi kaksna tezava, sporocite na to mailing listo...

lp
bisi