[Lugos-mozilla] Sunbird

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Tue Nov 1 17:53:09 CET 2005

Da, obstaja, ravno sem ponudil Aleksu, da postavi prevedeno različico na
mozilla.lugos.si

Sicer pa lahko vzameš tisto angleško različico in ji podtakneš datoteke
iz pripete datoteke, in sicer v arhiv calendar.xpi v mapi chrome (v
njegovo podmapo chrome/en-US).

S tem bo večina funkcionalnosti poslovenjena, niso pa poslovenjene
interne zadeve, ki izvirajo iz Firefoxa, ker ti buildi temeljijo na
angleški kodi za Firefox (predvsem mislim okna razširitev, tem in
tiskanja). Morda pa lahko angleški različici podtaknemo še Firefoxove
lokalizirane datoteke (prepričan sem, da Sunbird ne buildajo iz 1.0.7,
temveč 1.5).

lp, m.

Pero K pravi: