[Lugos-mozilla] Nedelujoce strani

Ivan Prijatelj ivan.prijatelj at guest.arnes.si
Tue May 31 15:42:22 CEST 2005

Dolenje Brado 30. maja 2005

Spostovana gospoda Andraz in Ludvik!

Prisrcno se vama zahvaljujem za cas, ki sta si ga vzela zame. Da pa nekoliko
popravim Vajino predstavo o meni - povem, da sem 78-letni upokojenec, ki so
mu v rajnki kraljevini priceli sopat v glavo francoscino in nekaj nemscine,
potem med okupacijo italijanscina  in se nemscina, koncno se kaka ura
ruscine - torej vsega po malo, nicesar pa da bi bilo kaj prida. Kar se
anglescine tice sem analfabet, kar pa od zlatega sinka o Billu poslusam, si
bo glihkar poiskal advokate, ki mu bodo celo ime patentirali in bo vsakdo,
ki ga bo hotel nositi moral odriniti jurja zelencev. Zato sem bil vesel
slovenske lisicke, ki mi kar lepo dela - zdaj bom pa pocakal se tisti mesec
ali dva, da mi prileti v mojo skatljo slovenski tic gromovnik. Ves  moj
hobi, dokler se mi dokoncno ne skisajo mozgani pa je, da si z zlahto to in
onstran luze dopusujem. vcasih pa preberem kaj takega kar me zanima. Obema
se enkrat najlepsa hvala in lep pozdrav Ivo Prijatelj