[Lugos-mozilla] ff+tb 1.0.2, prvi vtis

sas sas at 17slon.net
Mon Mar 28 23:32:14 CEST 2005

Tako je. Sem že pisala, da če bi bil Tb-Slo bolj enostaven za namestit
bi ga verjetno že imelo zelo veliko naših ljudi, ki bi se jih dokaj
enostavno dalo prepričat, da presedlajo iz nevarnega MS Otulooka Expres,
ki ga ima velika večina.  Zaenkrat nas je že čez 750 in od teh jih je po
moji oceni 90% netehnikov, kar pomeni, da mora biti zadeva enostavna za
namestit in za uporabo.

p.s.
Veliko lažje bi se dalo brati sporočila  v  tej listi, če bi bila pisana
v normalni slovenščini. Hvala za razumevanje.

                Aleša

Jure Repinc pravi: