[Lugos-mozilla] ff+tb 1.0.2, prvi vtis

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Mar 28 14:01:15 CEST 2005

ff 1.0.2 + tb 1.0.2=moz 1.7.6. Tako nekako.

Za ff 1.0.2 sem si našel bližnjico - namestiš ff 1.0.1 in čezenj 1.0.2.
Lepo prenese zaznamke, piškotke, zgodovino.
tb 1.0.2 sem mamestil direktno - ohrani poštne račune in adresar, nima
pa uvoza iz Outlooka.
Nekateri vtičniki sicer ne delajo najbolje, slovar spell_sl.xpi sploh
ne(tb), kakorkoli ga nameščam in obračam (res je, da ga nisem nameščal
kot root). Lepo bi bilo, če bi bil tb poslovenjen ;).
Vseeno pa priporočam AdBlock, AniDisable, Bandwidth Tester, Chatzilla,
Copy Plain Text, DictionarySearch, Disable Targets For Downloads,
Download Statusbar, FlashGot, InfoRSS, Mozilla Archive Format, PasteIP,
SpoofStick in Tabbrowser Preferences ter seveda Wikipedia.

lp, JK