[Lugos-mozilla] Nvu 1.0 v slovenscini

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Jun 30 12:51:21 CEST 2005

Matjaz, ne išči dlake v jajcu. ;)

Tisto o 200 in 300kB pa razloži enemu, ki tako kot midva nima xDSL ali
morda kabla (morda ga imaš ti), pač pa je bogi na dialup in mu Telekom
ne da ISDN. Sočustvujem pač. Za Linspire pa lepo, da to slišim - njihov
Linux že konceptualno ni nevem kako OK in ga po forumih odsvetujejo,
čeprav je menda zelo uporaben za začetnike. Ampak zdaj smo OT in je
bolje da nehamo. Blekni kar češ, ne boš me slišal nazaj.

lp, JK