[Lugos-mozilla] Novice prek RSS-ja

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Tue Jun 28 14:51:03 CEST 2005

Ja, negativnih novic je itak povsod prevec. Zadnje case sicer na sreco
niso tako zelo prevladujoce, a, na zalostm zato, ker jih izpodrivajo
rumene.

In oboje so na eni in na drugi strani. Nikjer pa niso v ospredju. Glavne
tri stiri novice niso nikoli rumene (okej, pustimo Jackota).

Bi pa bilo res pametno kaj iztrziti od POP TVja, ce ga izberemo. Kaj
predlagate? En leteci Firefoxov Flash oglas cez naslovnico? :)))))

LP,
Matjaz

www.getfirefox.org