[Lugos-mozilla] Novice prek RSS-ja

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Tue Jun 28 13:27:17 CEST 2005

Ok, ce poznas licence, potem ves, da je potrebno najti optimalno resitev
za cim sirsi krog uporabnikov... Glede kombiniranja v en vir pa je tako:
naj se sestavi seznam strani, ki bi se naj uvrstile v RSS vir, potem se
spise en prijeten php parser, nato je potrebno najti streznik (najbrz
tukaj racunas na lugos) in nato se nekako prirediti RSS vir (ce bi se
naj uporabil multi-feed, potem bi bilo zazeleno, da se pred dejanskim
naslovom pojavi se napis v stilu [LUGOS] ali kaj podobnega - kot na tej
mailing listi - da se ve, od kod pac prihaja novica). Hm, potrebno je se
vprasati vse lastnike RSS virov, ce se strinjajo z vkljucitvijo v
multi-feed (morda se kdo ne, poleg tega jih je potrebno seznaniti tudi s
tem, da spreminjamo naslov vsake novice - dodatek vira novice v oglatih
oklepajih). S stalisca uporabnosti se je potem treba opredeliti do
stevila novic, ki se pojavijo v RSS viru (15, 20, 25,...), in pa o
smiselnosti vkljucitve kaj dosti vec kot enega vira.Ce se odlocis za vec
virov, potem je potrebno razmisliti o smiselnosti vkljucitve enega
obseznega vira in kaksnih dveh manjsih (kombinacija RTV + POP TV se ne
bi izsla)... huh.

lp
[BISI]