[Lugos-mozilla] Novice prek RSS-ja

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Tue Jun 28 13:24:35 CEST 2005

S stališča priprave novic je bila RTVS vedno veliko bolj pod vplivom
dežurne politike oz. vez in poznanstev, medtem ko se je POP TV izkazal z
bolj nevtralnim poročanjem ... Tisto glede javnega v nazivu RTVS - je
kdo od vas že hodil po tej ustanovi?
Če je vprašanje kvaliteta novic, je gotovo POP TV prava izbira. Če je
merilo javnost ustanove, potem bo izbrana RTVS. Če pa sta lahko obe, pa
naj bodita obe.

lp, m.

"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." -- Mohandas Gandhi