[Lugos-mozilla] Novice prek RSS-ja

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Tue Jun 28 11:18:27 CEST 2005

Uf, cudovito spisane zelje... To bi torej rad videl v poslovenjeni
verziji Firefoxa 1.1? Na sreco obstaja par ljudi, ki zna trezno
razmisljati. Slovenski Firefox je najbrz snelo s spleta vec kot 50.000
ljudi. 99% teh ljudi ne zanimajo RSS viri, ki si jih v prejsnjem mailu
predlagal (novice povezane z Lugosom?? Prosim lepo, koga zanimajo novice
povezane z drustvom Lugos?! Aja, saj res, povsem demokraticno je
pricakovati od gostitelja projekta, da zahteva to...). Mislim, da je
povsem logicno vprasanje, kaj zelis s tem doseci? :)
Poznam nekaj razsiritev za branje novic, pa vendarle nimam dovolj casa,
da bi se sprehajal po razsiritvah. Za vkljucitev razsiritve v
kakrsnokoli uradno Mozilla.org izdajo, projekt slovenjenja mozillinih
produktov nima pristojnosti (trademark policy, drugic). Razsiritve so
nasploh lahko problematicne, saj jih je potrebno temeljito pretestirati,
poleg tega jih je potrebno najbrz se malo dodelati, saj ponavadi niso
primerne za koncnega uporabnika, so pa vsekakor primerne za 1% zgoraj
izpuscenih uporabnikov. Heh, poleg tega mora biti poslovenjena izdaja
povsem enaka originalni, angleski izdaji - torej ne le razsiritve, tudi
stevilo RSS virov mora biti enako kot v originalu (trademark policy,
tretjic) - gre se torej zato, kaj dobi uporabnik ob prvem zagonu, prva
izkusnja bi lahko rekli. Torej je edina moznost, da ugodis svojim oz.
ugodimo tvojim zeljam s "community release-om" ali pa pac, da te
posljemo v maloro in si sam urejas brskalnik kot doslej. Heh, najbrz te
bo marsikdo poslal v maloro, saj izdelava prirejenega brskalnika za
okoli 20 ljudi naceloma ne vsebuje motivacijskega faktorja (iz tega
sledi -> motiviraj me in ti naredim prirejeno razlicico).
Tehnologija ne predstavlja ovire oz. jo predstavlja v zelo redkih
primerih. Pri tako obseznem projektu kot je Firefox in tudi slovenjenje
Firefoxa je zlasti pomembnejsa uporabniska izkusnja (zgolj s tehnologijo
in izgledom se sam sebe ne bos uspel prepricati, verjemi mi). Pri tako
obseznem projektu je vcasih treba sprejemati odlocitve, ki bridko
razocarajo najbolj zvesti krog uporabnikov (morda prav zgornji 1%,
vkljucno s teboj) - a tako pac je, projektno vodenje ni enostavna stvar.

lp
[BISI]