[Lugos-mozilla] dokumenti

Sandra Rakušček sandra.rakuscek at guest.arnes.si
Mon Jun 20 11:11:38 CEST 2005

Pozdravljeni!

Pred kratkim sem po težavah z profilom ponovno namestila firefox, ki zdaj dela super, pojavila pa se mi je druga težava.
Pri prenosu slik sem uredila, da se mi shranjujejo pod moje slike, prej so se mi shranjevale po ponovni namestitivi programa na namizje.

Zdaj se mi po zagonu računalnika najprej normalno pojavi slika z ikonami, čez nekaj sekund pa se mi samodejno odprejo moji dokumenti in to podvojeno, da jih zaprem šele z dvojnim klikom.

Kako bi se dalo to popraviti, operacijski sistem je  Windows xp.