[Lugos-mozilla] Nvu

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Sat Jun 11 17:19:52 CEST 2005

Zivijo,

Jaz delam na Thunderbirdu. Dosti je ze narejenega, ampak toliko datotek je
malce spremenjenih, dodanih pet, deset novih nizov za prevesti ... nekoliko
bo se trajalo.

Seveda pa, ce si kdo to zares zeli, lahko dobi katere izmed povsem novih
datotek v prevajanje. Za zgolj spremenjene bi bilo najbrz prevec dela, ampak
nove datoteke je pa enostavno distribuirano prevajati. Interesenti?