[Lugos-mozilla] Thunderbird 1.0+

Borut Golob borut.golob at uni-mb.si
Wed Jul 20 11:57:41 CEST 2005

Sedaj sicer piše 1.1a2 (torej brez rc), ampak datum je še vedno isti, 12.7.

Imam pa zadnjih nekaj dni (vsaj od17-20.7) probleme z namestitveno
različico lokaliziranega TB - ko bi moral začeti z namestitvijo, torej
po vseh pogovornih oknih, program pade (in se lepo opraviči, ampak to je
WinXP).
Stisnjena različica (zip) seveda deluje, ker ni namestitve. Za test sem
poskusil še švedsko verzijo namestitvenika (v isti mapi, isti datum), pa
lepo dela.
BTW, ameriška (in švedska) ima v Help (oz. Hjälp) O Mozilla Thunderbird
Alpha 2.
LP, Borut

Žiga '[BISI]' Sancin pravi: