[Lugos-mozilla] NVU �

Ervin Bizjak ervin.bizjak at email.si
Wed Jul 13 14:15:20 CEST 2005

index.html je naslednji:
<head>
<title></title>
</head>
<frameset cols="145,*" frameborder="YES" border="0" framespacing="0"
rows="*">
  <frame name="leftFrame" scrolling="AUTO" noresize src="levi.htm"
frameborder="NO">
  <frameset rows="90,*" frameborder="NO" border="0" framespacing="0">
    <frame name="topFrame" scrolling="AUTO" noresize src="zgoraj.htm"
frameborder="NO" >
    <frame name="mainFrame" src="desni.htm" scrolling="AUTO" noresize
frameborder="NO">
  </frameset>
</frameset>
<noframes>