[Lugos-mozilla] Deer Park in FF 1.0.4 kot brata

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Tue Jul 12 16:15:37 CEST 2005

Živijo,

Ja, tako Firefox kot Thunderbird sta na voljo v slovenščini (vendar
Thunderbird šele izpred nekaj dni).

So pa prevodi dokončani; v angleščini ne bo ničesar, ker se sicer paketi sploh
ne bi izgradili. Sicer pa redno spremljam spremembe in prevode sproti
popravljam, tako da so načelno stalno 'current'.

ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-trunk-l10n/
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/tinderbox/latest-trunk-l10n/

Zdaj pa, če ima kdo kakšne pripombe, prosim, na plano z njimi. :)

Lep pozdrav,
Aleks