[Lugos-mozilla] Ptič bo črkoval

Aleša sas at 17slon.net
Thu Jan 20 14:48:58 CET 2005

Pozdravljeni!

Čeprav sama ne morem (ne znam) pomagati pri prevajanju, vas vse, ki to
znate močno podpiram. Predvsem pa si želim, da bi bila namestitev tako
enostavna kot je za Firefox. Če bi bila taka, bi zdaj Thunderbird imelo
vsaj 100 ljudi več, tako pa jih ima kakih 10 - imela sem namreč preveč
težav pri namestitvi slovenske različice.  Če bo to nekoč
poenostavljeno, potem se lahk zgodi, da bo naših uporabnikov sčasoma tam
okoli 600 ali celo več.

Hvala vsem, ki se trudite.

Aleša