[Lugos-mozilla] Ptič bo črkoval

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Thu Jan 20 11:06:04 CET 2005

Ja, ta ficr je zares uporaben in dandanes nepogresljiv.

Upam pa, da ne bo samo to glavna sprememba, ampak da bodo spremembe tud
pri organizaciji prevajanja in da bomo koncno meli uptodate Th v
slovenscini.

Nic ne obljubim, ampak cetudi ne bo tako, se bom ob dovoljsnjem
zanimanju lotil prevajanja Th 1.1. Ce je uspelo drugim, bo tudi nam ;)

Lp,
Matjaz

www.getfirefox.com