[Lugos-mozilla] hm

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Sun Jan 16 12:59:22 CET 2005

Jaz sem ze kar nekaj casa nazaj povedal, da lahko pomagam pri objavi...
Prevajalec zal nisem, tako da tukaj ne morem pomagati (lahko pa pri
domala vseh ostalih stvareh). Kaj je potrebno prevesti?
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/releases/1.0/win32/xpi/langenus.xpi
Na kateri tocki so ostali slovenski prevodi pa bosta verjetno bolje
vedela Matjaz in Aleks.

lp