[Lugos-mozilla] par stvari (predlogov?)...

Ziga Sancin bisi at pikslar.com
Thu Jan 6 14:44:42 CET 2005

Pozdrav vsem skupaj.
Em, trenutno sedim za slovenskim Firefoxom in sem prisel do par
idej/vprasanj, ki jih bi lahko vkljucili v slovensko verzijo Firefoxa 1.1
ali kasneje, od katerih sicer jaz ne bi "profitiral", bi pa najbrz
marsikateri uporabnik slovenske razlicice.

1. V "about" oknu je napisano "... Firefox in logotip Firefox sta
zasciteni znamki Mozilla Foundation ..." Znamki? A to je namenoma znamki
ali manjka "blagovni"?

2. Live bookmarks aka zivi zaznamki. Hm, zanimivo bi bilo, da bi namesto
BBCja dodali kaksen domac vir novic (npr.: RTV - zadnje case dela veliko
promocijo za RSS, saj je glavni program blackone postal dokaj zagrizen
Firefoxovec hehe). RTV ponuja sicer kategorizirane novice, kar pomeni, da
bi se bilo veliko tezje odlociti (svet ali slovenija - najbrz slednje).
Sicer pa se lahko naredi tudi skripta na mozilla.lugos.si (ki bi poenotila
oz. jemala novice iz vseh feed-ov), s cimer pa bi lahko se malenkost
nadzirali statistiko uporabe. Predpogoj za uspesnejsi prodor RSS ali
sorodnih tehnologij bi lahko predstavljalo preimenovanje trenutnega
tooltipa, ki se pojavi nad gumbom za zive zaznamke - ce mene vprasate,
uporabniku trenutno ni povsem jasno, kaj dela tista lepa slikca. :)

3. Tretjic in zadnjic: dajem pobudo, sa se odstrani matkurja iz iskalne
vrstice. :) V trenutnem stanju se mi ne zdi vec koristna za uporabnike
slovenskega Firefoxa.

lp
[BISI]