[Lugos-mozilla] Security update 1.01

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Sun Feb 27 22:30:12 CET 2005

Zivijo,

Slovenski Firefox 1.0.1 je sicer na voljo tukaj:
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-aviary1.0.1-l10n/

Ne vem, zakaj ne uploadajo vseh ostalih paketov kot 1.0.1, saj smo jih v vec
jezikih ze ustrezno potrdili. Morda zato, ker so odkrili nek bug v zvezi  s
tipko Enter v vrstici lokacije in naj bi zelo v kratkem izdali novo razlicico
(oziroma vsaj popravljeno 1.0.1). Bomo videli.

Sicer pa bi tudi angleska verzija s slovenskim jezikovnim paketom delovala. Ce
kje najdes slovenski jezikovni paket, seveda. :D