[Lugos-mozilla] Profili in gesla

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Tue Feb 8 11:35:31 CET 2005

Zivijo,

Za 1.8 alpha je paket tukaj:
http://mozilla.lugos.si/download.php?app=mozilla&ver=1.8a3

Povezava sem se doseze s klikom na "Arhiv" v navigacijskem meniju.

Ne vem, ce je smiselno to narediti bolj prominentno, saj alpha 3 ni najnovejsa
alpha. Poleg tega je alpha zelo skrita tudi na mozilla.org.

Jaz upam, da mi bo enkrat uspelo najti cas za reorganizacijo download strani,
predvsem pa za posodobitev prevodov. Ampak ta teden se nam zacne ze Mock
Exam, potem pa bo precej tu matura, tako da res ne vem, ce bo to kaj kmalu.