[Lugos-mozilla] Banalen problem s Thunderbirdom

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Tue Dec 13 02:26:30 CET 2005

Ok, dedek mraz je pustil nekaj za Odyna pod mojo smrecico... ;)

Zakaj sem vprasal po verziji Thunderbirda? Zato ker se mi ne da delat
razsiritve kompatibilne s Thunderbirdom 1.0.x/klasicno Mozillo
(contents.rdf hell/*.* hell), ko pa je Thunderbird 1.5 za vogalom. Ce
koga res muci zadeva v Thunderbirdu 1.0.x ali klasicni Mozillci... naj
pove (hm?). Privzeta visina okna s priponkami je nastavljena na 100
pikslov (drsnik se ob priponkah vedno prikaze, ker je zadeva v originalu
spisana na "grd" nacin), lahko pa spreminjas visino preko "prefa"
mail.attachment_pane.height (vpisuj stevilke v pikslih - brez px!) v
Config Editorju.

lp
bisi