[Lugos-mozilla] ffox 1.5 bug

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Dec 9 15:05:25 CET 2005

BTW, tega jaz v RC3 nisem opazil.

In sem z njim obredel tudi zelo "čudne" spletne strani, tudi z zelo
dolgimi in "ekstravagantnimi" naslovim,. npr. v urduju, svahiliju in
zuluju. Morda je tu ponagajala kaka razširitev ali pa nezdružljivost
HTML. Si poskusil brez razširitev v safemode ali mogoče s HTML
Validatorjem, Jernej?

lp,

Jože

Žiga '[BISI]' Sancin pravi: