[Lugos-mozilla] Banalen problem s Thunderbirdom

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Dec 1 10:36:18 CET 2005

Odyn pravi:
> Imam en problem, ki ga ne znam rešiti.
> Večkrat dobim kakšen "fun" mail, v katerem je veliko sličic, ali
> drugih priponk. V Thunderbirdu se priponke pokažejo v spodnjem delu
> ekrana. Ampak ta seznam je včasih tako velik, da zasede skoraj cel
> ekran, in nikakor ne morem videti samega sporočila (oziroma lahko
> slikice samo scrollam ter gledam po pasicah). Ima kdo kakšno elegantno
> rešitev (poleg shranjevanja na disk)?     Andrej

Jaz uporabljam TB 1.6a1 in tega problema ni. Nastavi si tudi sporočilno
pravilo, enkrat, že kar precej mesecev nazaj sem že pisal kako - z
novimi verzijami je zadeva precej brezpredmetna. Mora biti v arhivu, če
gre za nezaželeno pošto. uporabi spamcop, spamhater, spamassasin ali kaj
podobnega za "fun" mail preden pride do TB.

Pozdrav,

Jože

--
pošta/mail: joze.siol(AT)siol.net