[Lugos-mozilla] uvoz zaznamkov

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Aug 10 13:44:46 CEST 2005

Robert Šifrer wrote:

>�ivjo,
>
>upam, da se obra�am na pravi naslov. Po enoletni uporabi Firefoxa, bi
>�elel na nov PC prenesti stare zaznamke Bookmarks oz. Favorites. Na
>disku imam Favorites.html. Posku�al sem �e par variant tudi z uvozom
>itd ...pa ne skopira vsega kar sem pred leti shranil.
>
>Zanima me tudi kako uvozim slovenske bookmarke, ki jih na tem forumu
>sestavljate ...
>

>Hvala
>
>LP
>
>Roberto

Roberto,

nacelno lahko zaznamke uvozis celo iz MS IE (ta pusti datoteko z imenom
favorites.html) - tako da to ne bi smel biti problem. Datoteko s
priljubljenimi s spletne strani lahko shraniš kot običajen .html - kamor
ti je drago.

Za Firefox (Deer Park 2) velja splosen postopek (prevodi so bolj
domneva, uporabljam en_us, narejen prevod je bil za DP 1):
Bookmarks/Zaznamki> Manage Bookmarks.../Upravljanje zazmankov...>
File/Datoteka> Import.../Uvozi..>. Tam imaš opciji From file/Iz datoteke
in Netscape 6/7/Mozilla 1.x . V tvojem primeru izberi From file/Iz
datoteke in klikni Next/Naprej ter pobrskaj za lokacijo datoteke.

Pa ne odpiraj tega v thunderbirdu, to deluje v firefoxu!

<https://addons.mozilla.org/extensions/showlist.php?application=firefox&category=Bookmarks&numpg=10&pageid=1>

Oglej si se kako shraniti profil, prav ti bo prislo marsikaj (posebej
All-In-One Sidebar).

lp, JK

--
hrrrrr, krck. Get up with Firefox!