[Lugos-mozilla] filtri

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sun Apr 17 16:29:10 CEST 2005

Pozdrav!

Poglej: na spletni strani SpamPala sicer ni izrecno zapisano da deluje
ravno s Thunderbirdom. Deluje pa z Mozillo in Netscapeom 7, ki si PMSV
delita isto jedro poštnega dela s Thunderbirdom.

Sicer je na spletni strani (www.spampal.org) zapisano da deluje z vsemi
standardnimi poštnimi odjemalci (POP3).

Med njimi omenja Eudoro, Netscape7, Mozillo in Outlook, v navodilih jih
je krepko čez trideset, tako da se zanesljivo najde primernega.
V glavnem, princip SpamPala je ta, da prejemaš pošto prek naslova
nekaj at 127.0.0.1:customport. Spampal se potem vede kot malo izboljšani
POP3 odjemalec, ki pobira pošto preko uporabnikovega naslova in jo
sfiltrira, označi kot smetke po določenih mu pravilih, zavrne, briše.
Preostalo pošto dobi standardni odjemalec na že omenjeni naslov.
SpamPal čisti po vsebini, zadevi (npr. "dirty words") in naslovu
(whitelist/blacklist - zaželjeni/nezaželjeni), uporablja pa celo množico
vtičnikov, ki so njegova prava moč.

SpamPal je nastal iz podobno delujočega spamassasina -  ta pa lepo
sodeluje z Mozillo/Tb pod linuxom, vsaj po zagotovilih avtorjev Mozille/Tb.

Kdor namerava uporabljati SpamPal, si naj pred namestitvijo dobro ogleda
spletno stran z nastavitvami in tam prepiše vsaj tri različne nastavitve!

Če kdo od Slovencev želi vzdrževati mirror in spletno stran SpamPala,
naj se javi avtorju na spletni strani.
Kdor ga namerava prevesti, mu lahko precej olajšam delo, saj sem pri
v1.54 (ali tam nekje) obstal nekje na pol poti, potem pa sem šel na
linux in nanj malo pozabil. Je pa potrebno prevod še terminološko
uskladiti. Trenutna verzija je 1.59beta.

lp, JK