[Lugos-mozilla] [Fwd: firefox.si]

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Sat Apr 16 13:08:23 CEST 2005

Hoj!

To je pa zares zelo prijazno od tebe, zato se ti najlepse zahvaljujem v
imenu vseh, ki se ukvarjamo s promocijo in slovenjenjem Firefoxa in
drugih odprtokodnih resitev.

Premusmeritev na mozilla.lugos.si bi bila zaenkrat (po moje) zelo dobra
resitev. A tole zdaj posredujem na nas dopisni seznam (na katerega si
seveda vabljen tudi sam), ker ne bi rad sam odlocal o tej stvari, ki se
mi zdi precej pomembna.

Nekaj denarja imamo tudi sami, zato bi lahko do nadaljnjega financiranje
prevzeli iz lastnega fonda. A, kot ze receno, bi rad slisal tudi mnenja
drugih. Tako glede financiranja kot glede preusmeritve.

Morda bi veljalo razmisliti celo o prenovi spletne strani, se posebej
zato, ker je v tem casu Mozilla Foundation menjala strategijo razvoja
aplikacij (nekdaj so bile namenjene vec ali manj le razvijalcem). Morda
pa bi se lahko kako vkljucili v prihajajoco novo lugosovo stran.

Predlogi, torej? :)

LP,
Matjaz