[Lugos-mozilla] filtri

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Apr 15 20:01:02 CEST 2005

Pozdrav nazaj,

Prvič, na tvojem mestu bi jaz izklopil vse vtičnike za priloge (ker to
pobere procesorski čas).
Drugič, naredi si filter (v bistvu dva) kjer najprej pobereš vse
različne od nezaželenih naslovov, nato pa preverjaš za inkriminirane
vsebine sporočil:

in še nekaj krasot, ki jih najdeš s pogledom pri odpiranju sporočila
View/Message source. Tu lahko tb ali mozilla naredita le to da s
strežnika zbrišeta sporočilo - kar pa po mojem ni to kar ti želiš. Vsako
sporočilo po prejemu tudi lahko s filtrom pobriši, če ti ustreza.

Za boljše opcije si oglej SpamPal in spamassasin, ki to bolje počneta
"on the fly".

lp, JK