[Lugos-mozilla] manjše težave

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Fri Apr 15 07:01:47 CEST 2005

Pozdrav,
> Nič nenavadnega ni namontiranega

> Tista stvar se doda kadar posiljam iz svojega PC-ja na katerem imam
> Thunderbitd z 2-ma računoma pri pošiljanju iz email.si. Do email.si ne
> dostopam preko www!

Hmm, to mi potem izgleda, kot da bi nekje na portu 25 (ali na SMTPju)
čepel nek program, ki bi pregledal vso odhodno pošto in dodal ta header.

Kakšen antivirus morda?

Dodatek: sem šel iskat po Googlu in našel tole:
http://www.smartmax.com/download/updates/MailMax%205.5/Files/revisions.txt
(poišči vrstico kjer piše "X-SmartMax-AuthUser").

Morda uporabljate MailMax (http://www.smartmax.com/mailmax.aspx)?

Kaj pa imaš nastavljeno za SMTP (strežnik za odhodno pošto)?

lp, Matej
--
http://matej.owca.info/
Mi ne morete poslati odgovora na e-mail?