[Lugos-mozilla] Težave pri posodabljanju FF 1.0.1 na Windows XP

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Sun Apr 3 13:00:33 CEST 2005

Zivijo,

Hvala za sporocilo; zal ne vem, odkod Firefox dobi tisti niz, kajti
finished.updated.label v CVS-ju (in uradnih paketih) se glasi:
<!ENTITY  finished.updated.label          "Program &brandShortName; je
namestil vse posodobitve, ki so bile na voljo. Za dokončanje namestitve
nekaterih boste morali program ponovno zagnati.">

Prejsnje besedilo je res bilo tisto, ki je navedeno v napaki, ampak mislim, da
se smo ga spremenili ze v enem testnih paketov za Firefox 1.0.
Je ta Firefox 1.0.1 namescen 'cez' katero izmed prejsnjih razlicic, ali pa je
morda namescen slovenski jezikovni paket (za eno prejsnjih razlicic) v
uporabniskem profilu? Ce da, potem bi ga bilo potrebno izbrisati, napaka pa
bi morala izginiti.

Sicer pa se najbrz niti ne splaca posodabljati na 1.0.2, saj bo 1.0.3 izdan v
nekaj dneh.