[LUGOS-MOZILLA] Fwd: Re: FireFox na otvoritvi

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Tue Sep 28 00:48:18 CEST 2004

Uf, fino in hkrati skoda. Fino, ker bo Firefox predstavljen v javnosti,
in skoda, ker nimam v cetrtek casa (upam, da se bo kdo javil -- ceprav v
to dvomim glede na pretekle debate v tej mailing listi). Matjaz, prej
kot o kaksni predstavitvi, sem razmisljal o Aviary Party.... Mislis, da
bi Kiberpipa gostila to? Morda se kaksna predavanja prej, potem pa
party? Takrat bi res poskusal prisopihati v Laibach, pa da udarimo eno
fletno prireditev... Morda celo kaksno mini-konferenco.

lp
[BISI]