Oglasevanje Firefoxa

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Sat Sep 18 14:44:30 CEST 2004

Pozdrav!

Firefox dan za dnem zanje vecje in vecje uspehe. 1.0 Preview je v treh dneh
preneslo skoraj 800 000 ljudi, cilj pa je bil milijon v prvih desetih dneh.
http://www.mozillazine.org/talkback.html?article=5290

Ogromno pohval je bilo napisanih v vseh uglednih racunalniskih spletnih straneh.
Morda ste se ze prijavili na http://www.spreadfirefox.com/, novo spletno stran
za promocijo Firefoxa, ki je sicer se v beta-fazi in ne deluje najbolje. Pa ne
zaradi napak, pac pa zaradi silovitega obleganja s strani obiskovalcev, ki jih
je tako zelo veliko, da strezniki komajda delujejo.

S pomocjo te strani sem zelel poiskati font za bannerje, da bi jih prevedli v
slovenscino. Jon Hicks mi je sporocil, da gre za 'Meta Bold', ki je na voljo na
fontfont.com., vendar font zal ni zastonj.

Dusan Smolnikar (Racer D), ki je bil glavni oblikovalec tudi pri Slo-Tech
Linuxu, je priskocil na pomoc in originalne gumbe predelal v slovenske. Najdete
jih na:
http://racer.bounceme.net/zaupanja.png
http://racer.bounceme.net/odkrijte.png
http://racer.bounceme.net/vzemite.png
Vsi skupaj so zapakirani tu:
http://racer.bounceme.net/racer/firefox/banners.tgz

Bannerje postavite na svoje strani in, ve le morete, jih posredujte vsem
prijateljem in ljudem, ki bi bili pripravljeni oglasevati FF.

LP,
Matjaz

--
My operat~1 system unders~1 long filena~1, does yours?