[LUGOS-MOZILLA] Thunderbird - zaščita pošte z geslom

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Sun Oct 31 09:04:13 CET 2004

Ziv!

> Oziroma, kaj vse je potrebno narediti, da bi bila taka pošta kriptirana,
> ne pa tekstna datoteka na disku. Zanima me za okolji linux in windows.

Enkrat sem ze pisal o tem, pa so me obtozili, da sem paranoik. :-)
Zdajle bom na hitro, enkrat bom pa spisal malo obseznejsi "HOW TO".

Torej. Naceloma se da zascititi dostop do profila tako, da se
ThunderBird zazene s stikalom -P.

Sicer pa takole.
Lokacijo profilov je mogoce poljubno premikati po disku. Če zaženeš TB s
stikalom -ProfileManager, lahko narediš nov profil in tam določiš kje na
disku bodo datoteke.

Obstajajo programi, ki ti naredijo virtualni sifrirani disk. V vidnovsih
je to PGPdisk (brezplacna verzija je na www.pgpi.com), FileCrypt (ki je
komercialen, obstaja pa tudi brezplačna verzija, vendar so v patentnem
sporu).
Tam si narediš en npr 650 Mb velik disk X:. In potem vse datoteke od
TBja shranjuješ tam (vključno s profilom). Priporočam pa, da tak disk
"očistiš" z CleanDriveSecurity - napolniš ga z random znaki, kar onteži
kriptoanalizo.

Pod Linuxom obstaja en ukaz losetup, ki ti naredi sifrirani disk. Pred
casom so se razsirile govorice, da je notri backdoor, ampak kolikor sem
prebral gre bolj za to, da je notri varnostna luknja, ki se jo nikomur
ne da odpraviti. Obstaja pa se nek projekt na SF za sifrirane diske pod
linuxom, vendar tistega se nisem preiskusil.

Za šifriranje pošte pa obstaja extension Enigmail (v povezavi z Enigmime
in GPG).

Mimogrede: Enigmime je tudi preveden v slovenscino.

lp, Matej