[LUGOS-MOZILLA] Slovenske povezave v zaznamkih

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Fri Oct 22 12:44:15 CEST 2004

Ja, se strinjam z medicino, pa ddv je lahko tudi, čeprav najbrž sodi pod
eDavke?

Priljubljena slovenska spletna mesta
RTV Slovenija - veliko na enem mestu - novice, napoved, poročila,
dnevniki, z zvočnim, slikovnim, video materialom in arhivom oddaj!
Najdi.si - kao najboljši in najpopularnejši iskalnik
Delova borza (http://borza.delo.si/) (novo na seznamu!) - kao na enem
mestu dobra borzna tečajnica, če ve kdo za boljšo, naj javi!
eDavki (http://edavki.durs.si/) (novo na seznamu!) - zelo praktična
e-storitev - oddajanje davčne napovedi, prejem odločb, promet za
podjetja ...
E-uprava - praktične e-poenostavitve upravnih postopkov!
COBISS - iskanje knjih po javnih knjižnicah
bolha.com (http://www.bolha.com/) (novo na seznamu!)
Telefonski imenik Slovenije (najobširnejši javni telefonski imenik)
Slo-Tech (računalniške novice)
LUGOS (saj vemo zakaj)
Slovenska Wikipedia
ŽVPL (kaj se danes kje dogaja?)