[LUGOS-MOZILLA] Slovenske povezave v zaznamkih

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Fri Oct 22 12:38:21 CEST 2004

Ne, glej, to je stvar uredniškega izbora.

Mi priporočamo te povezave. Ker nudijo uporabniku po našem mnenju
najboljšo uslugo, informacijo te vrste. To ni imenik. Mislim, da mora
biti pogoj brezplačnost osnovne storitve sita, ki jo nudi. Temu ustreza
24ur.com, pa tudi bolha.com. Lahko pa 24ur.com, kot rečeno, nadomestimo
z RTV Slovenija, ki je javni zavod.

Recimo, problematična je tudi STA, ki je postala d.o.o. in nudi storitve
proti plačilu, pogledamo si lahko samo nekatere novice. Zato bi jo bilo
morda itak treba dati stran, saj je na 24ur.com, RTV Slovenija ali
časopisnih portalih več novic dosegljiv, pa še z mnenji...

Se pa strinjam z dodatkom slovenske wikipedije (a je lahko brez w?, ker
ga nimamo v abecedi).
Pa po razmisleku (in vaših pripombah) je moj novi spisek-predlog takle:

Priljubljena slovenska spletna mesta
  RTV Slovenija - veliko na enem mestu - novice, napoved, poročila,
dnevniki, z zvočnim, slikovnim, video materialom in arhivom oddaj!
  Najdi.si  - kao najboljši in najpopularnejši iskalnik
  Delova borza (http://borza.delo.si/) (novo na seznamu!)  - kao na enem
mestu dobra borzna tečajnica, če ve kdo za boljšo, naj javi!
  eDavki (http://edavki.durs.si/) (novo na seznamu!)  - zelo praktična
e-storitev - oddajanje davčne napovedi, prejem odločb, promet za
podjetja ...
  E-uprava - praktične e-poenostavitve upravnih postopkov!
  COBISS  - iskanje knjih po javnih knjižnicah
  bolha.com (http://www.bolha.com/) (novo na seznamu!)
  Telefonski imenik Slovenije  (najobširnejši javni telefonski imenik)
  Slo-Tech (računalniške novice)
  LUGOS (saj vemo zakaj)
  Slovenska Wikipedia
  ŽVPL (kaj se danes kje dogaja?)