[LUGOS-MOZILLA] Slovenske povezave v zaznamkih

Mitja mike at mail386.com
Fri Oct 22 12:18:00 CEST 2004

Po drugi strani pa je logično, se ti ne zdi?
Glej... Po moji logiki bi potem morali dodati vsa podjetja, vse portale,
itn. Ker nekdo se lahko pritoži, da njega pa ni na seznamu. Drugi
komercialni ponudnik pa je lahko brezplačno priromal med linke....
Vsaj neki kriteriji za vpis bi bili zelo dobrodošli.

Lp,
Mitja