Mozilla Firefox 1.0 – v slovenscini

pozdravljeni at yahoo.com pozdravljeni at yahoo.com
Tue Oct 12 15:17:09 CEST 2004

Pozdravljeni,

Najprej cestitke prevajalcem za trud in vztrajnost pri dohitevanju Lisice, ki siba proti uradni 1.0.

Prevod sem namestil na FF Win32 20041001 build, ki se mi je ze v anglescini izkazal za zanesljivega in uporabnega in zaenkrat tudi s prevodom vse dela tako kot je treba.

V zvezi s prevodom imam majhen pomislek pri izrazu "fraza", v vrstici Najdi, ki je zamenjala pogovorno okno Najdi. Namesto "Fraze ne najdem" bi morda lahko prevedli "Niza ne najdem".

Tukajsnje preizkusevalce novih razlicic FF bi se vprasal, kako ob namestitvi nove razlicice ustvariti zanjo nov profil poleg ze obstojecega. Sam imam vedno namesceno eno preverjeno kombinacijo FF in profila z vsemi nastavitvami, zaznamki, plug-ini in razsiritvami, ki je pri roki za vsak slucaj. Novo razlicico FF namestim v novo mapo npr. Mozilla Firefox_20041001, pred namestitvijo pa preimenujem mapo starega profila v npr. Firefox.093. Ali obstaja morda kaksna bolj elegantna moznost?

Vnaprej hvala za kakrsenkoli nasvet.

Lep pozdrav
Leon Zobec