[LUGOS-MOZILLA] namestitev Mozilla Thunderbird

sas sas at 17slon.net
Wed Nov 24 22:31:00 CET 2004

Pozdravljeni!

Hvala za pripravljenost, da mi pomagate. Če bom tole uspela narediti in si tako
dobiti izkušnje, bom potem še komu svetovala ali mu namestila.

Torej XPI ni mogoče namestiti po spodnjih navodilih, saj Extensions niso na
mestu, ki je navedeno. Kljub temu sem to našla, v menuju Tools in v oknu, ki se
odpre sem kliknila Install in nato poiskala datoteko, ki sem jo prej potegnila
dol. Nato je nekaj mlelo. Nato sem Tb zaprla in v ukazno vrstico vnesla
zahtevano. Vendar ko sem program spet odprla je še vedno angleški.

Je pa še ena zadeva, morda pa ta moti:
Pri vnovični namestitvi Tb 0.7.3 je sporočil kmalu na začetku tole: Mozilla
Thunderbird must be closed to proceded with installation. Click OK to exit
Mozilla Thunderbird avtomaticaly and to begin installation.

Štos je v tem, da ne vem kako naj bi bil Tb odprt, ko pa sem oba najprej
deinstalirala, ugasnila računalnik in nato na novo zagnala in šele nato začela
nameščati Tb0.7.3

Kaj naj zdaj poskusim. Vse še enkrat vržem dol?

   Lep pozdrav!
            Aleša

--
RKC - [ http://www.rkc.si ]