[LUGOS-MOZILLA] namestitev Mozilla Thunderbird

sas sas at 17slon.net
Wed Nov 24 21:33:50 CET 2004

Najlepša hvala vsem, ki ste mi prijazno odgovorili. Vendar težav žal še nikonec.
Res sem najprej namestila Tb 0.9. Nato sem poiskala in namestila Tb 0.7.3
(najprej se je kujal, tako, da sem oba vrgla dol in nato še enkrat namestila Tb
0.7.3 vendar, ko v ukazno vrstico vnesem kar pravijo navodila zadeva sicer nekaj
časa melje vendar ostaja angleško.
--

   Lep pozdrav!
            Aleša