[LUGOS-MOZILLA] namestitev Mozilla Thunderbird

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Wed Nov 24 17:15:11 CET 2004

Srcno upam da bo tako kot je bilo obljubljeno, torej: sistem prevajanja
bo enak kot pri Firefoxu, kar pomeni da mi prevedemo samo doticne
datoteke, pakiranje pa je stvar Mozilla Foundation.

To seveda pomeni, da bo Thunderbird 1.0 ze od zacetka na voljo tudi v
slovenscini.

Sicer pa super, da boste imeli clanek! MMG, Kaj pa boste predstavili?

LP,
Matjaz

--
www.getfirefox.com