[LUGOS-MOZILLA] broken sites glued back together :)

JK joze.klepec at siol.net
Mon Nov 8 13:55:50 CET 2004

Ahac Sedusak pravi:

>http://www.abit.si/ tudi.
>Mislim, da bo resnih nedelujocih strani kmalu veliko manj. Pri nas na
>firmi je vecina na Firefoxu, medtem ko sem pred kakšnim letom še
>moral opozarjat (ko še nisem delal tukaj, ampak poznal folk) na problem z
>neko stranjo, ki so jo naredil.
>
>LP, Ahac

Tu je prevod (glej URL), ne najbolj svez, dodelan in z nekaj errors. ;)
Ker so meniji tako v FF kot v Mozilli enaki, je brez veze prevajati
loceno, zato druscina prevajalcev vedno prevaja za trenutno najbolj
varno opcijo - zdaj je to FireFox.
Če se motim, naj me kdo od ekipe popravi.

Namesti si Mozillo v1.7.2 (trenutno najstabilnejsa Mozilla, trenutno ce
si ljubitelj pozavarovalnic lahko snames tudi 1.8rc3):

> http://mozilla.lugos.si/

Za vec novosti in informacij:

netscape.public.mozilla.announce
n.p.m.general