[LUGOS-MOZILLA] Izgled v OO.org

JK joze.klepec at siol.net
Sat Nov 6 21:24:10 CET 2004

Aleks Reinhardt pravi:

>Mozilla in derivati konsistentno uporabljajo 'videz' ze precej casa.
>
>Lep pozdrav,
>Aleks

Aleks, mislim da ima v tem primeru Ales - prav. Ceprav je po mojem
osebnem prepricanju bolj nevaren kaksen Quit/Izhod, Close/Zapri ali
nepreveden meni DOM preverjevalnika, ki ga dobis spodaj (tudi besedico
element se da posloveniti);

Mozilla - Urejanje/Osebne nastavitve/Dodatno:

DOM Inspector/DOM preverjevalnik (ceprav naceloma tega ne prevajamo - je
(tm), ampak je tako ocitno! Plus, imamo zakon za to podrocje, ki bo
prakso spremenil, hoteli ali ne.)

Element blinking/Utripanje elementa
Blink Selected Element/Utripni izbrani element
Border Width (px))/Širina roba (tč)
Blink Duration (ms)/Trajanje utripa (ms)
Blink Speed (ms)/Hitrost utripanja (ms)
Invert Colors/Obrni barve

lp, jk