Izgled v OO.org

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Sat Nov 6 13:50:02 CET 2004

Prevodi oo.org so vse bolj lepi in usklajeni, vse bolj pa tudi kompletni.

Zbode pa me uporaba besede "izgled" in njenih izpeljank. Ker je beseda po
SSKJ okarakterizirana kot pogovorna, zanjo pa bi brez skode povsod uporabili
"videz", predlagam kar sistematicni search&replace.

Beseda je oznacena kot pogovorna, ker ni slovenska, prihaja iz
(srbo)hrvascine.

Iz SSKJ:
1. pog., s prilastkom zunanja podoba,
videz: hiša je dobila lepši izgled; izgled
in kvaliteta izdelkov / slab izgled bolnika
/ zunanji izgled / police so na izgled lepe
in lahke

Ce se beseda uporablja tudi v drugih paketih (nekoc sem jo nasel tudi v
Mozilli in sorodnikih), predlagam enak postopek tudi tam.

Ne glede na to pa pohvale vsem za opravljeno delo.

Lep pozdrav,
Ales