prevod

Nejc Novak nejc.novak at soncek.biz
Sat May 29 12:04:13 CEST 2004

LP!

Ne me razumeti, kot da kritiziram, vendar me je pa nekaj mocno zbodlo,
ko sem odprl Thunderbirdov prevod. In glede na to, da sem vcasih tudi
jaz prevajal, vam bom to vseeno poslal ;)

- Snemi pošto - mogoce prenesi pošto? Za snemanje pošte slišim prvič.
- Potem je v meniju Pogled, Glave -> Vsa - to se nadaljuje, torej je
Glave -> Vse
- V Filtrih sporočil sem našel 'Poženi vse' - vcasih smo uporabljali
uveljavi ali kaj podobnega, poženu je čudna beseda
- Nastavitve za Pošto in novičarske skupine - pošto je z malo

Upam, da ne zamerite. To cist v dobri veri. Pa se opravicujem, ker sem
poslal en napol prazen mail ;).

LP Nejc