[LUGOS-MOZILLA] Thunderbird 0.6

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Fri May 14 12:59:00 CEST 2004

ales.rom at p-rom.si wrote:
> Pozdrav vsem.
>
> Že nekaj èasa uporabljam Slovensko Mozillo 1.4, vèeraj pa sem prešel na Slovenski Thunderbird 0.6
>
> Oba uporabljam v Winsih XP. Pri obeh programih se mi v Start menuju pri privzetem odjemalcu pošte, pojavi napis Mozilla PoÅ¡ta ali Mozilla Thunderbird PoÅ¡ta. Torej èrka š ni pravilno prikazana. Ali gre za napako pri prevodu, ali pa imam jaz kaj narobe nastavljeno?
>
> Mi lahko kdo pomaga?
>
> Aleš

Napaka je če se prav spomnim v tem, da so prevodi v formatu (kodiranju
znakov) UTF-8 in tega Windows registr ne podpira. Mislm da v novejši
verzijah Mozille bo poskrbeno da se bo tole pravilno pretvorilo. Medtem
pa lahko to ročno popraviš v:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail\Mozilla
ali podobno za Thunderbird, kjer spremeniš vrednost za (default)

--
Live long and prosper!